Hederligt brev

Höstfriskt väder ute.. fast nu ikväll tycker jag det är i kallaste laget.. krypa in under filten och myyysa,, underbart! Bara lite tända ljus som fattas men jag är för trött.. har på idol på tv:n..

Men nu ska jag göra något som jag har längtat efter väääldigt länge nämligen läsa brev från min vän Martina som bor i USA!! Vi träffades när vi var på språkresa i England, Torquay 1996... det var tider det :-) Jag och Martina har fortfarande kontakt och det är så himla roligt tycker jag,, en vän som alltid kommer finnas och ligga mej varmt om hjärtat!! Känns så mysigt att läsa ett hederligt brev, skrivit för hand på ett vanligt A4 papper och ett långt sådant är det oxå ;-) Me like!!! Känns ju nästan som fredag och fredagsmyyyys fast det är bara en vanlig onsdag mitt i veckan :-)

 Den här ljuvliga bruden är det jag talar om!!
Martina,, tusen tack för brevet!!!

---KRAM---

Kommentarer
Postat av: Karoline

Hej! Tack för dina råd... Vi har haft tre bra kvällar i rad nu. Vi borstar tänder osv, lägger, läser bok och sitter en liten stund. ja som ni gör. Men från att vi säger till och tills hon ligger i sängen är det bara bråk och skrik och sedan när vi går därifrån så skriker och grejjar hon. Vi har försökt med allt!!! Ska köra en månad till sedan så får vi se om vi kanske får lite mer hjälp från bvc. Man orkar ju inte hur länge som helst... Elton sover lite olika, väldigt oregelbundet. Men oftast ungefär de tider som jag har.



Hur grå det i skolan? Jag saknar dig och att plugga. Det är skönt att vara hemma men långtråkigt också...



kram

2009-09-16 @ 21:40:19
URL: http://frusigoldson.blogspot.com
Postat av: Lina

Hihi där va jag åxå på språkresa..typ 97. Skojsigt! Kram på dig. Ses snart gissar jag ;-)

2009-09-16 @ 21:59:44
Postat av: Martina

Du ar for sot! Ett inlagg tillagnat mig! Jag blev jatteglad. Ska gora detsamma om dig nar jag far svar! KRAM fran Kalifornien

2009-09-17 @ 00:23:53
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, sådana brev är nästan de bästa! En kopp varm choklad, en filt och ett hederligt brev från en god vän -det är guld värt!:.))



Tack snälla för kommentarerna också!:.))

2009-09-17 @ 19:10:47
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Brev är roligt! :D

Jag har ju också varit i Torquay, men sommaren 1995. Och tillbaka 1998 och 2002 :)



Jag älskar den staden - mitt andra hem typ. Eller ett av alla mina andra hem ;)



Kramis!

2009-09-17 @ 20:36:45
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0