Tisdag

Tisdag i mitt liv: Morgonen var hemsk.. alla tre grabbarna var trötta och ledsna vilket gjorde mej stressad.. Jacob gillar inte tisdagar eftersom de har gympa då vilket han inte vill vara med på.. usch.. är frustrerande som mamma att inte veta vad man ska göra åt det... Mottager gärna tips på vad man kan göra!!    Väl iväg så var det VFU,, sen hem och plugga och hämta barnen,, handla och laga mat (ris och kyckling och curry sås och en broccoli och bacon gratäng),, plocka in tvätt,, natta barnen och sen lite plugg igen!

Jag har i alla fall fått en del skrivit på mina uppgifter idag så det känns bra :-) Veckorna går så himla fort... både på gott och ont tycker jag!

Idol är inne på sina sista minutrar för idag och då börjar House.. då ska jag krypa ner i sängen och kolla på det!

Imorgon är en ny dag med nya tag!!

:::K R A M:::


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ha en härlig dag i solen idag! :D

Kram Carro

2009-09-30 @ 10:17:46
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: marica

Gabriel var Emil och Filip brandman idag på maskeraden! :) Söta så!

2009-10-01 @ 19:27:28
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0