Trafik

Är det något som stressar mej så är det TRAFIK... (ja inte båten som går här på vättern vid Hjo då ;-)) utan trafik på vägarna.. jag blir så irriterad på människor som kör sakta, kör ut mitt framför och kör typ i 20... eller ligger i 70 på 90 vägar... jag tror att fler olyckor händer för att folk blir irriterade och gör vansinniga omkörningar... Jag själv kör hlest inte om lastbilar och så och inte bilar heller om det inte är helt fritt från möte...

Jag kan ju säga att min tuta i bilen används flitigt.. ha ha...

En gång skulle Gabriel slänga av sig bältet och hoppa ut genom dörren för att säga till en lastbilschufför att sådär kunde han minsann inte köra.. he he.. det har han fått av mamma <3

Nu håller de på och ska sätta upp fartkameror mellan Hjo och Skövde.. det tycker jag ändå är okej,, jag gillar det inte men har mer respekt för fartkameror än vägskyltar... Det värsta vore dock om de sänker hastigheten till 80... då är det nästan bud på att åka Korsbergavägen ;-)

 

Hur är du i trafiken?

--Kram--

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ha ha ha - jag har just tänkt sätta mig och skriva ett liknande inlägg! :)



Jag blir GALEN på de som ligger i 50 på 70-vägen till jobbet. Fan ta dem!! ;) haha



Kram!!

2009-09-17 @ 18:21:37
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0