Grattis Malin



Idag fyller min finfina vän Malin år!! StockholmsMalin som hon även kallas i min familj :) Vi lärde känna varandra när jag hade Gabriel i magen och sedan dess har åren och kontakten blivit mer och mer :) Vi brukar semestra ihop och i år blir det att vi åker upp till familjen Lindström och myser ett par dagar!! Ja då kom vi in på semesterplaner :) Ska boka ett par dagar med ett gäng vänner i Helsingborg oxå.. ska bli så himla kul.. vuxensemester blir det då :) Och så blir det husvagnssemester med familjen nånstans men vart har vi inte riktigt bestämt än.. Bröllopsresa ska det bli oxå såklart men vart eller när är inte heller bestämt,, men då åker hela familjen såklart!!!

Men inlägget är tillägnat min Malin och jag önskar henne ett stort grattis och skickar mångar kramar från mej och familjen <3

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Åh man tackar! Ett helt inlägg bara för mig ;) men vilken hemsk bild du hittat, ser ju måttligt glad ut... hrm... idag är jag iaf jätteglad! Jag har fått storstäda alldeles i fred ;) kan man få en bättre födelsedagspresent? Är nog bara du som förstår mig i det avseendet, hi hi!

Kram på dig och vi hörs senare i veckan!

2010-04-05 @ 20:44:03
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Hej hej!

Vet inte om min kommentar kom fram...?! Tack så mycket! :) Men vilken hemsk bild du hittat, ser ju måttligt glad ut... i dag är jag dock jätteglad! Har fått storstäda hela huset, inkl. garderober :) är nog bara du som kan förstå glädjen med det! På min födelesedag och allt! :)

KRAM!

2010-04-05 @ 22:18:36
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej! Tack för kommentaren på min blogg! :) Vi ska ha tändsticksaskarna "som de är", alltsåmed bara tändstickor i. Inte so favors då. Ska istället ha godis i cellophanpåsar som små gåvor till gästerna, tror jag iaf. ;) Får ju nya idéer hela tiden. Haha! Ha det så bra! /Lina

2010-04-06 @ 21:20:06
URL: http://linalottan.blogg.se/
Postat av: Kikan

Hallå!

Vi bor i Uddevalla, på Västkusten. Vi åkte Vättern runt på semester för några år sedan :) Jönköping har jag varit i på kurs många gånger med jobbet men jag tror aldrig att jag har varit i Hjo faktiskt. Kram Kikan

2010-04-06 @ 22:04:36
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

GRATTIS Malin (även om det är lite sent!) :)



Kramis Carro

2010-04-08 @ 13:20:11
URL: http://carolinelandin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0