Vårblommor av mina hjärtan



Idag fick jag blommor av mina barn <3 finns inget som är så underbart som handplockade blommor från sina små troll.. älsklingar!!

Vi har även varit och tittat på lokalen inför bröllopet idag och pratat med de som håller i det,, känns så himla bra! Hur gulliga som helst.. me like :) och så satt min gamle vän N hos dem oxå så det var kul att se honom!

Kunde stryka en del saker från min att göra lista så det var nice såklart!

Imorgon kommer Alexsandra så då ska vi försöka få ihop en egen gästbok.. hittar ju ingen som är precis så som jag vill ha den! Ja jag är bestämd och egen av mig ;)

Och imorgon är det lite av en sorglig dag,, min sista dag på VFU:n.. håå jag som trivs så himla bra.. barnen är så goa" och min lärarutbildare är verkligen bäst och all annan personal helt toppen!!! Kommer verkligen att sakna dem allihop!! Jag har verkligen trivts som fisken i vattnet sedan första dagen jag kom dit! VFU-samordnaren som för övrigt är rektor lovade att jag skulle få en mycketbra plats och det tackar jag verkligen för.. Bättre kunde jag inte fått det!!!

En liten kik på bröllopstorget sedan är det dax att krama kudden.. min blivande man hoppar ute i soffan (han tittar på hockey...) Hejja HV!!! Jag hejar på det för att barnen gör det ;) Hi Hi!!

Kommentarer
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

Åh vad gulligt!! :D



Blommor är så fint! :D



Kramis

2010-04-20 @ 18:09:35
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Emilia

Åh vad mysigt med handplockade blommer från små godingar!!



Du får säga till din sambo o läsa min blogg o blinka lite med ögonen ;) hihi!



Imorgon ses vi, som jag har längtat!!

Kramis

2010-04-20 @ 20:58:20
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Carro

Det har varit jättekul att ha dig i Fågelås!!Vi säger inte hej då utan på återseende förstås:) Lycka tillmed slutklämmen av bröllopsplaneringen också! Kram Carro

2010-04-21 @ 22:07:58
Postat av: Kristin

Så glad man blir när man får blommor av barnen.

Massor av grattiskramar och grattispussar på födelsedag. Ha en underbar dag, kram♥♥♥♥

2010-04-25 @ 10:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0