Spela spel



Vet inte hur många partie Fia jag och Gabriel har spelat i sommar :) Han är riktigt riktigt duktig på det.. han är strategisk och ligger alltid steget före! Imponerad över hans färdigheter! Idag lyckades jag vinna,, hör dock inte till vanligheterna och det kanske ska tilläggas att jag inte är den bästa förloraren ;)

Från ett spel till ett annat nu är grabbarna i full gång med att spela wie :) Blev en sen men mycket trevlig kväll igår med familjen Ekström samt lillebror och hans Ida som häslade på en stund.. grabbarna behöver lägga sig i tid ikväll och jag tror att pappan i familjen längtar så att han kan stå och slå och putta lite golf på wiet :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Tack så mycket!! Nä det får vi hoppas, på Tisdag börjar vi med köket ska bli spännane:)

Hoppas att allt är bra med dig! Kram

2010-08-08 @ 19:37:16
Postat av: Emilia

Duktig han är :) men klart att mamma Marica vill vinna ibland också :)



ja du, alltid är det nått... en jäkla cirkel som snurrar runt runt runt är det :(



Saknar dig sååååå mycket!!!!!!

KRAM

2010-08-08 @ 20:54:47
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Emilia

Angående bok förresten, ska kika i bokhyllan o se vad jag hittar :)



KRAAAAM

2010-08-08 @ 22:07:47
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Malin E

Spela spel är ju kul...ibland... jag är ingen spelmänniska hi hi hi men då och då får man offra sig. ;o)

Kram Malin

2010-08-09 @ 18:53:09
URL: http://allaminarum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0