Filip 4 år 11 dec

 
Första bilden fyller Filip 2 år.. och som han ser ut på andra bilden ser han ut idag när han fyller 4 år <3


11 december = Filips 4 årsdag!! Hurra Hurra Hurra till våran underbara lille solstråle! Filip är verkligen en så snäll, lugn och mysig kille!!! Den bästa Filip som finns i hela världen!!!

Idag blir det kalasande av båda våra födelsedagskillar! Dax att förbereda det sista!

Är så glad över att jag har världens underbaraste familj <3

Önskar grattis till familjen i Umeå som utökades med en liten Anton igår!! Grattis Grattis från oss alla!!! Vagnen står snällt här hemma och väntar på den lille godningen!!!


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Grattis igen!! :D Till nästa söta kille! :)

Kramis

2010-12-11 @ 16:36:27
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Emma

Tack söta du:-) Inte varje dag jag får så fina kommentarer! Rodnar lite, slår bort endel, men framför allt så sparar jag den i mitt hjärta!

Är helt säker på att du är en fantastisk mamma och fru som månar om alla dina killar!

Visst var det mysigt igår, nu när vi varit med några år känner man ju de flesta. Kanske blev lite fööör roligt(så som jag mår idag), men det var det värt!

Massor kramar till dig!

2010-12-12 @ 17:32:55
URL: http://fembarnsmamman-emma.blogspot.com
Postat av: Maddo

Grattis i efterskott! =)



Jag mår bra gumman, det är bara lite småtråkigheter. Men i övrigt mår jag bra =) <3 Kramar

2010-12-16 @ 20:51:15
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0