Halvårs bröllopsdag

 5 december 2010 = Jag och Fredrik firar ett halv år som gifta <3
Jag är så otroligt glad och tacksam över att få ha en så bra man! En man som älskar mig för den jag är och som är världens bästa pappa till våra barn! Fredrik är verkligen så genomsnäll och hjälpsam mot allt och alla! 

Jag älskar dig min älskade älskling!!!


(Jag älskar att hitta anledningar att fira saker men Fredrik tycker att det räcker att fira 1 årig bröllopsdag och mer jämna år som 10... Nästa år har vi varit ihop i 10 år och gifta i 1 år - då måste man ju få dubbelfira :) )

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Grattis! Tänk vad tiden går fort, redan ett halvår! Kram på er!

2010-12-05 @ 17:09:56
Postat av: Sofia Pihlsgård

Grattis : ) kram Sofia

2010-12-05 @ 18:38:09
URL: http://sofiabakar.blogspot.com
Postat av: Emilia

Massa grattis till er igen!! Tiden går gaaaalet fort :)



Imorgon ses vi, har nog aldrig längtat så efter en måndag ;) <3

KRAAM

2010-12-05 @ 18:47:25
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0