Bättre att...

Vissa dagar känner jag att jag har lust och ork till mycket,, andra dagar känner jag mej bara off.. jag lägger tid och energi på sånt som jag inte borde men that´s me,, på gott och ont!!

Nåja det är väl bara att deppa lite och komma igen :) Den här månaden har jag kommit till insikt om vad som är viktigt för mig och vad som verkligen betyder något... En vän sa en gång: Bättre att ha få nära vänner än många ytliga,, och jag är beredd på att hålla med!

Har mått dåligt nu några dagar igen :( det tar på krafterna och humöret.. Läkaren sa i alla fall att så grundligt undersökt som jag är, är det få som är så det känns ju såklart skönt, det finns inget farligt.. men de dagarna huvudvärken är så hemsk att huvudet bara spränger då hjälper inte ens det...

...... Finns säkerligen de som stör sig på vad jag skriver men det är mina tankar och min blogg sen får folk tycka att jag är negativ och prata om det då men just idag känner jag bara att jag är off ...... Nu ska jag sova och imorgon när jag vaknar kommer jag sprudla av energi och ork igen :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det är absolut bättre att ha några få riktiga vänner än många ytliga. Men en kombination tycker jag är bra! Dom nära som man verkligen kan vara sig själv med o berätta allt för o dom ytliga som man kan prata mer allmänt och ja, ytligt med.



Och du Marica, är verkligen en riktigt vän!!! <3 <3



Lider så med dig över din huvudvärk... vila ordentligt nu i helgen!!

Massa styrkekramar!!

2010-01-16 @ 16:38:28
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/
Postat av: Maddo

så sant så sant! Massa styrkekramar!

2010-01-16 @ 17:56:08
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Kan inte hålla med om det mer. Det är inte DU som ska behöva höra av dig för att tala om hur du mår eller be om hjälp!

Kram på dig vännen!

2010-01-16 @ 22:02:24
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0