Hörseltest

Måndag.. ny start på veckan!

Idag har jag och Filip varit i Skövde på KSS,, öronmottagningen.. var ett återbesök och hörseltest gjordes.. Testet är från att barnen är fyra år vilket gjorde att han inte riktigt förstod vad han skulle göra (stoppa bollar i en låda när han hörde ett pip och sätta på en kloss på en clown) så det var svårt att få fram ett resultat.. men hon gjorde lite andra små test som att viska och då hörde han.. Rören satt kvar och allt såg fint ut! Känns bra och vi märker ju att han hör och han pratar jättebra och har ett brett ordförråd så hör gör han ju :) Hörselnedsättning kan det ju vara ändå men i nu läget såg allt finfint ut!!

Vi var hos mamma/mormor oxå.. Hon har ju skadat sitt knä vilket gör att hon inte kan gå och har svårt att röra på det så jag har hjälpt henne att ta ner alla adventslljusstakar och tomtar och sånt och så var jag ju tvungen att köra ett varv med dammsugaren oxå ;)

Nu ikväll har jag och Pernilla varit ute och gått,, så skönt!! Jag går snabbt men hon går snabbare så det är perfekt träning för mig :) 

Imorgon börjar nya kursen **barns lärande** Ska bli intressant! Tänk att jag redan är inne på termin fyra!! 

Nu ska jag surfa runt och kolla på bröllopsklänningar!! Håå känns som att planeringen börjar ta form nu.. me like :) 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Härligt med promenad.

Spännande med ny kurs i skolan och bröllopsklänning.

Vad är det som gäller nu?????? Trendigt, klassiskt, släp, kort, lång, stor, nätt, puffärm, utan ärmar.

Så kul. Längtar tills vi ses och du kan berätta mer.

Kram och sov gott, vännen

2010-01-18 @ 21:41:37
Postat av: Emilia

Om Pernilla går snabbare än du så går hon förmodligen inte, hon springer ;)



Skönt att det gick bra på kss med lillkillen!!

Imorgon ses vi igen, jaaaaaa!!

Kraaaam <3

2010-01-18 @ 21:52:22
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/
Postat av: Marica

Emilia; Jag kan inte annat än att le åt din kommentar.. den var väntad ;) Imorgon ses vi darling!



Kristin: Hm trendigt, ja det är en väldigt bra fråga.. jag är inte så haj på att förklara sånt där men jag kan visa bilder när vi ses, jag längtar ju ihjäl mig efter dig!!

2010-01-18 @ 22:06:44
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: Maddo

Då ligger vi på samma termin du och jag! Eftersom jag gjort avbrott i höstas.. :D



Klart du kan berätta sånt för mig! Jag blir glad för förtroendet och ajg förstår vad du menar. Känner ofta samma sak. Tänker på dig gumman, även om det är lite mycket nu.



Massa kramar!! ♥

2010-01-18 @ 22:10:07
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Annelie

haha, önskar man inget kanske man inget får heller :)



åh vad spännande med bröllopsklänning! finns ju hur mycket som helst att välja på bara... lycka till! kram

2010-01-19 @ 13:07:31
URL: http://anneliecannervik.blogg.se/
Postat av: ylvisen

Va roligt att kolla på klänningar, har du någon idé?



Skönt att det gick bra på lasarettet.



kram

2010-01-19 @ 14:37:05
URL: http://ylvisen.blogspot.com
Postat av: Malin

Hur går det med klänningen? Jättenyfiken!!! Och vad är det för dresscode? Måste ju själv ut och skaffa mig ny klänning och nya skor... ;)



Kram på dig och hoppas du hittar något fint, något som bara kan köpas här i Sthlm så du måste komma hit ;)

2010-01-19 @ 19:37:27
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0