Lugn o skön söndag

Idag har vi haft en lugn och skön söndag här hemma!! Jag har storstädat hela huset,, bytt lakan,, tvättat massa maskiner och plockat in kläder.. jag tycker att det är så skönt att börja veckan med att det är tomt i tvättstugan!

Har även hunnit med att spela spel och pussla med småttingarna <3 Jacob har lekt med sin kompis Jesper hela dagen,, en stund här och en stund där och så tillbaka hit igen och sedan in till honom,, det är bra när man bor grannar :)

Nu är det snart kvällsmats dax,, ska äta morotssoppa,, har aldrig lagat det förut så det ska bli spännande att se hur det smakar!

Har pratat med mammsen en stund i telefon,, alltid lika skönt att få prata av sig lite!

Imorgon börjar en ny vecka med nya möjligheter.. ja jag måste börja bli lite mer positiv :) Tycker jag har varit rätt duktig på det ett tag men när huvudet spränger är det inte lätt att tänka en enda positiv tanke... men nu ska jag ta tag i mitt positiva liv ;)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Låter toppen. Visst är det super skönt att börja veckan med ett rent hem och ren tvätt. Skönast av allt är att krypa ner i rena sängkläder. Morotssoppa är mumsigt. Hoppas den blev god.

Önskar dig en fantastisk vecka med massor av energi, glädje, roligheter och fantastiska ögonblick. Hoppas du kommer att må bra. Varma kramar, Kristin

2010-01-17 @ 17:55:35
Postat av: Malin

Åhhh vad spännande att höra vad ni tycker om morotssoppan. Tycker ni inte om den så har du säkert missat något ur mitt recept ;) hi hi!



Vi har varit i Sollentuna Centrum hela eftermiddagen. Shoppat massor:)



Kram

2010-01-17 @ 18:02:08
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Maddo

Nu har du höga krav. Du ÄR positiv!!! I mina ögon behöver du träna på att låta saker få vara negativa emellanåt! Massa kramar!!

2010-01-17 @ 18:49:56
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Malin

Skönt att du fått så mycket gjort och orkat det!

Ja det är himla bra när de leker och är grannar så de kan springa lite mellan husen, det är härligt tycker jag.

Jag måste oxå bli mer positiv, det är ju bara vi själva som kan förändra vår tillvaro, ingen annan!

Kram Malin

2010-01-18 @ 11:42:08
URL: http://malinesdag.blogspot.se
Postat av: Sofia B9

Du har så rätt... ny vecka, nya möjligheter! Ses imorgon!! Kram

2010-01-18 @ 19:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0