Sprängande huvudvärk

Igår hade jag sprängande huvudvärk :( så ont att jag inte ens orka blogga, då är det illa ;) Jag hade så ont att jag skulle kunnat spy... På kvällen var fokus bara på att få barnen i säng.. kl 19:15 slocknade jag hos Jacob men vaknade till efter en stund och gick ner och tog tabletter.. slummrade till och vaknade igen när Fredrik kom hem, tog fler tabletter och en våt trasa över pannan, sen somnade jag men vaknade med huvudvärk även imorse... Jag har ju varit så glad nu när jag haft mer ork och energi.. Idag ahr jag haft en lugn dag, varit nere på hälscentralen och sen har jag bara vilat...

Blåbärspajen är klar och snart kommer våra fikagäster Sandra och hennes barn! Egentligen borde jag kanske bara vila men en stund vill jag ses nu när vi äntligen lyckats hitta en dag!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Såg ditt sms. Tänker på dig vännen och hoppas, hoppas och önskar att du ska få må bra!!!



Jag har haft en underbara första ledig fredag med Annika och Vidar på IKEA :) kom dock hem med alldeles för lite grejer ;) har nog inte fattat att jag är ledig en dag i veckan än så det tar nog ett tag innan jag släpper loss, ha ha!



Kram i massor! Nu är det fredags-myyyyyyys!

2010-01-15 @ 15:56:11
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Frida

Var ett tag sen jag var här o kikade... Hur är det egentligen? Det är inte meningen att man ska må som du, ha så ont... :( Jobbigt. Hoppas du blir bättre snart för ingen ska gå o ha det på detta viset.

2010-01-15 @ 17:47:17
Postat av: Emilia

Din stackare :/ önskar jag kunde trolla, då är din huvudvärk det första jag skulle trolla bort!! Och sen min ;)



Ha nu en mysig kväll goding!!

Massa kraaamar!

2010-01-15 @ 18:42:27
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/
Postat av: Maddo

Skickar massa styrkekramar till dig! Ta hand om dig gumman!! <3

2010-01-15 @ 23:08:02
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: ylvisen

Va tråkigt med huvudvärk, hoppas den är borta nu och att ni hade trevligt samt att pajen var god :)

2010-01-16 @ 07:28:21
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com
Postat av: Maria Hovbjer

Usch din stackare! Lider med dig! Kram <3

2010-01-19 @ 20:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0