Ut med spjälsängen...

Ut med spjälsängen och upp med en stooor säng till <3 Filip <3 Han har varit helt sprallig och lycklig idag och gick glatt och la sig :) Stora killen!!

Svårt för de andra två grabbarna att koppla av och komma till ro och somna idag.. kan tänka mig att det är lite pirrigt att börja skolan efter tre veckors ledighet :)

Jag sitter här med min almanacka och skriver i lite av vårens datum som redan är inbokade! Har kommit en bit på bröllopsplaneringen men har lite nytt för oss nu... ha ha ja hur ska det här sluta!? I mitt nya liv ska jag inte ha tusen procents koll på allt och det kan jag säga att det har jag inte på det här.. he he!!

Imorgon börjar skolan igen och det är dax att återgå till vardagen.. Det bästa med att skolan börjar är att jag och min Emilia får ses oftare!!!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja, stora killen. Kan tro att han var stolt :D



Ja, det är det absolut bästa. Att du o jag ses mycket oftare!!! Ho, jag börjar bli lite nervös för tisdag....



Kramkram!!!

2010-01-10 @ 20:58:29
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Inga små barn hos er längre, bara stora killar.

Bra, du duger som du är även om du "bara" har 99% koll på läget, men det är inte lätt när man är van vid 100%, bra jobbat.

Kul att göra om lite hemma, då får man tänka på andra saker än den där förbaskade skit ångesten.

Lycka till i skolan imorgon och med Rödluvan och du, akta dig för vargen,hihi

Varma kramar

2010-01-10 @ 21:48:34
Postat av: Maddo

Var det Emilia du gick Tala med?



Nej det blev en typ hemmafest, jag va nykter och gick tidigt faktiskt. Ne, ibland är det inte värt att skriva om men vissa dagar är faktiskt inget roliga. Kan inte va skoj hela tiden, även om man önskar det. Nu ska jag roa min hund som tigger uppmärksamhet... Gnäll gnäll gnäll... :P



Kramar i massor!

2010-01-10 @ 21:52:27
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: ylvisen

Kul med stooor säng!



En av de bästa sakerna med vårt bröllop var just det att man inte hade koll på allt, självklart till en viss del men långt ifrån allt. Tex hade vi lejt bort tårtan till en kompis, vi betala och valde innehåll, hon bestämde hur den skulle se ut, hon visste vilka färger bröllopet hade men sen fick hon helt fria händer. Spännade! Det var jättefin!



kram

2010-01-11 @ 10:38:45
URL: http://ylvisen.blogspot.com
Postat av: Annelie

Hej!

Vad kul att du tittar in :)

Har sett lite bilder hur mycket snö det finns hos mamma, det va en del!!



Vad spännande med bröllop! Var/När/Hur? :)

Kramar

2010-01-11 @ 13:19:44
URL: http://anneliecannervik.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag mailar dig alldeles strax gumman! :)

Kram!!!

2010-01-11 @ 17:02:55
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0