Helsingborg

Jag och min man och sex kompisar har varit på lite minisemester i Helsingborg några dagar :) En väldigt fin stad tycker jag som jag hoppas att jag och familjen kommer besöka framöver!

Söndag: Efter bilresan blev det en sväng ut.. skulle tura men fanns ingen mat på båten så vi hoppa av och gick i land och åt.. promenad längs hamnen.. var ganska olivat.. mycket var stängt men vi köpte med oss lite chips och satte oss på hotellets uteservering :)

Måndag: Frukost och vi sprang på en kändis Maria Montazami och eftersom jag är som jag är var jag ju bara tvungen att be om autograf och att få ta en bild vilket gick jättebra även fast jag störde mitt i intervjun ;) Maria sa att det gör absolut inget kom hit bara.. hon är väldigt gullig och omtänksam måste jag säga.. jag följer inte Hollywood fruar men det roliga var att min vän Emilia sa att jag var tvungen att hålla utkik efter henne och ta en bild men jag sa att jag känner inte igen kändisar så det är ingen idé men så vips var hon där :) Och inte ens jag kunde ta misste på att det var hon :) Reportern drog fram sin kamera och börja fota oss och skriva ner vad jag heter.. hi hi,, nå ja idag var det i alla fall inte med i tidningen men Lina får hålla utkik ;)

Fredrik och jag gick en sväng på stan sen bytte jag ut honom mot tjejerna så strosade vi en stund. Lunch och efter det fixade vi tjejer iordning oss när grabbarna handlade.. bra arbetsfördelning tyckte vi :) Taxi ut till Sofiero där picknick intogs och sedan var det dax för John Fogerty.. inte min största idol men det var kul att dansa runt och partaya och försöka få igång den ålderdomliga publiken.. tror inte att alla uppskattade våra glädje upptåg men det bjöd vi på :) När alla var återsamlade blev det taxi tillbaka och sen mc donalds och efter det bumms i säng ;)

Tisdag: Frukost och slumra en stund på rummet,, så skönt! Bilresa hem och så var vi tillbaka i verkligheten som faktiskt inte är så dum.. jag tycker det är bra att komma bort från sina barn då och då men jag längtar efter dem hela tiden!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Låter som en toppenhelg vännen :) o tänk att du fick se o träffa Maria M, inte illa!! Du måste undersöka om du kommer i tidningen sen :D



Ja vi får ses nästa vecka <3 saaknar dig!

KRAM

2010-07-06 @ 21:11:00
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Kristin

Låter som ni har haft en riktigt rolig resa. Vad kul!!! Kram

2010-07-06 @ 22:17:01
Postat av: Lina

Håller koll i HD ;-)Kram

2010-07-06 @ 22:55:14
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Låter som en helt fantastisk minisemester :D

Har dock saknat dig, välkommen hem igen vännen!

Kram

2010-07-07 @ 11:17:43
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag älskar HBG, min bästa vän bor där och jag är där flera gånger om året :)



Kramis

2010-07-07 @ 17:21:41
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0