Fullspäckad helg


(googlebild)

Har inte varit ute i cyber rymden på flera dagar.. har varit sjuk med feber och världens förkyldning.. men nu är jag bättre :) Fredagkväll bestod av fotboll i Tibro,, Jacob gjorde ett mål -- duktig kille --
Efter det gick jag och Malin på bio.. SATC2.. jag tyckte att den var jättebra faktiskt!!

Lördagen då var det fotboll för Jacob igen,, match föräldrarna mot barnen.. där de sistnämnda vann!! Kalas hos min underbara lillebror som fyllt 24 år.. hipp hipp hurra!!! Kvällen tillbringades i goda vänners lag med såå god mat och presentbyte - vi firade en femåring och en 30 åring!!! Jättemysig kväll! Tack till Pollys mamma och pappa!!

Söndag idag.. mat hos pappa och en välfylld bil när vi åkte därifrån! Han ska sälja sin sommarstuga och flytta till varmare breddgrader.. lyxigt för honom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0