Victoria fick sin Daniel


Måste nog köpa den imorgon (bild hämtad aftonbladet)

Självklart satt jag och tittade på det fina bröllopet igår! Jag tycker att Victoria var sååå vacker och hade en helt bedårande klänning!! Tårarna rann allt nerför kinderna...

Vi hade några likheter jag och kronprinsessan.. många brudnäbbar istället för tärna/bestman.. inget halsband.. den gamla varianten av fader vår.. ;)

Bröllop är verkligen såå fint!! Det är något speciellt för alla är så glada och man såg hur lyckliga de två verkligen var igår,, de kunde inte sluta krama varandras händer men man såg att Daniel var väääldigt nervös.. vilket jag absolut förstår!!

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Ja, visst var hon helt underbart vacker! Vilken klänning!



Ni hade faktiskt fler likheter med erat bröllop ;) brudgummen höll ett jättefint tal!



Kram!!!

2010-06-20 @ 19:27:43
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Kikan

Ja jisses vad fint det var! Och Daniels tal var så fint. Har tidigare tyckt att han verkat lite stel men nu fick jag en helt annan syn. Kram Kikan

2010-06-21 @ 22:07:19
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0