Tips önskas

Jag är väldigt känslig för hårvärdsprodukter och krämer och sånt för ansiktet.. någon som oxå är det som har något bra tips på bra oparfymerade produkter???

En annan sak jag undrar är om någon vet vart man kan köpa hår"diamanter".. jag vet inte vad det heter men
det är ungfär som på bilden nedan men de blir för stora för mitt hår... Jag hoppas att någon har något bra tips!!!


Klicka för att förstora bildenhttp://www.festingen.se/product.asp?product=3 

Nu är fotbollsskolan avslutad för idag.. promenad med Pernilla och snart väntar handboll  HK Guldkroken firar 30 år så det är fullt program hela dagen!

Trevlig lördag alla söta :)

Kommentarer
Postat av: Sthlm-Malin

Jag ska se vad jag kan hitta vännen!



Bodyshop brukar ha bra grejer för känslig hud, dessutom har de mycket bra projekt vid sidan om som man sponsrar om man handlar där... Annars tycker jag du ska gå till en hudterapeut som INTE e sponsrad av ngt särskilt märke som kan hjälpa dig av val av produkter o schampoon. Jag gick för 10 år sedan just för jag har så konstig ansiktshy o använder fortf samma produkter, fortf lika nöjd!!!



Kram på dig vännen!!!

2010-05-15 @ 11:58:05
URL: http://baldersvägen.blogg.se/
Postat av: Maddo

Jag skulle vara försiktig med body shop faktiskt.. Min mamma har superkänslig hud och den svällde upp ordentligt runt ögonen när hon hade deras ögonsalva. Tyvärr är det baksidan av myntet eftersom de inte djurtestar. Det finns gott och ont med allt. Det är svårt med hudvårdsprodukter. Jag har urte schampoo just nu och aldrig har jag varit med om att slippa klådan i huvudet på detta sätt! Underbart!!! Inga tillsatser och icke djurtestat det också. Jag har inte helt koll på den delen av världen men tror du har massor av vänner som har koll!



När det kommer till de där pärlorna så... glitter eller åhlens kanske?



Kramar i massor

2010-05-17 @ 09:41:07
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0