♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♪♫•*¨ Mitt 2010

Mitt 2010
♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♪♫•*¨

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag blev fru :)
2. Höll du några nyårslöften? Jag hade inga direkt mer än att jag ska lägga energi på det som är värt att lägga energi på, tycker jag blivit bättre på det men kan bli ännu bättre!
 3, Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja,, Carro o Johan, Martin o Jessica men de viktigaste var Malin och Linus för då fick vi ju ett litet fadderbarn!!!
4. Är det något du saknat 2010 som du vill ha mer tid till 2011? Mer tid att mysa med min älskade familj, jag ska bli bättre på att ta vara på småstunder med barnen, umgås med familj, släkt och vänner, mer sol och värme, mer tid till jobb
5. Vad var din största framgång 2010? Ojj,, att jag kämpat på ytterligare ett år på lärarutbildningen, att jag kommit till insikt till mycket om mig själv
6. Vad spenderade du mest pengar på? Jag tycker att jag har hållt bra i pengarna under 2010 men ändå tar de alltid slut, ha ha.. men kläder och mat spenderar jag mest pengar på
7. Vad önskar du att du hade gjort mer? Blivit mer säker på mig själv, jag är säker på mig själv i situationer där jag känner mig trygg och bekväm (där jag får vara jag) men jag skulle vilja bli ännu bättre på att säga vad jag tycker och tänker
8. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig för sådant jag inte kan påverka... (Härmar dig Emilia men är ju så sant)
9. Hur tillbringar du nyåret? Hemma hos oss med underbara familjen Bädicker
10. Vem saknade du?  Mamma och familjen Värsås!
11. Finns det något du ångrar med 2010? Att jag har oroat mig för saker jag inte kan göra någonting åt
12. Vilken del av året var bäst, första eller andra halvan? Jag väljer mitten då vi gifte oss <3
13. Hur tror du att 2011 blir i sin helhet? Jag tror och hoppas att det kommer bli ett väldigt bra år! Kommer bli tufft med sista året i skolan men jag längtar redan till ht då examensarbetet ska skrivas! Sommaren kommer bli toppen med husvagnssemester och andra inplanerade saker med goda vänner! Massa kalas som väntar vilket jag gillar skarpt!
Jag har lovat mig själv att det ska bli ett bra år! Ut med det gamla och in med det nya!!!  

--- Jag hoppas att alla får ett mysigt och gott 2011 fyllt med kärlek ---
♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♪♫•*¨

Kommentarer
Postat av: Kristin

Härligt att läsa om ditt år och dina förväntningar. Visst kommer det blir ett underbart år. Tusen tack för en fantastisk kväll igår. Ser fram emor många trevliga kvällar tillsammans med er. Ta hand om dig, vi ses iveckan

P&K

2011-01-01 @ 17:14:17
Postat av: Pollys mamma

<3 <3 <3

2011-01-02 @ 20:25:04
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gott nytt år och god fortsättning! :D

Det här ska bli ett bra år! (så säger man väl varje år men.... haha)

:D

Kramis

2011-01-02 @ 20:39:11
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Kikan

Och ett helt fantastiskt underbart 2011 önskar jag dig också. Vårt första som fruar :) Stor kram från Kikan

2011-01-03 @ 21:16:44
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Låter bra det : ) och vilken vacker brud du var i somras förstår att det var ett underbart ögonblick : ) kram Sofia

2011-01-03 @ 23:37:06
URL: http://sofiabakar.blogspot.com
Postat av: Malin E

Ha ett bra 2011!!

Tack snälla för fina julkortet vi fick!

Vi sände inga i år alls vi tyvärr....



Jo kycklingen slänger du in fryst i ugnen, den sköter sig ju självt en timma där så man kan göra annnat under tiden liksom.

Kram Malin

2011-01-04 @ 20:22:04
URL: http://allaminarum.blogspot.com/
Postat av: Kristin

NEJ, DU ÄR BÄST ☺.

Bamsekram♥♥♥

2011-01-14 @ 10:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0