Dan före årets sista dag

Igår hade jag en plan på att gå upp tidigt och gå ut och gå.. jag tänkte att Fredrik kunde väcka mej halv 9 men han tyckte att gå upp halv 9 eller 9 spelar ingen roll så han tänkte inte väcka mej, vilket han inte gjorde heller.. Jag och Filip sov i gabriels säng.. fattar inte varför de inte kan sova hela natten alla tre.. det skulle va så mycket bättre för hela familjen,, att de inte ja förstå det de små trollen.. Jacob stensover men Gabriel och Filip vaknar oftast en gång var per natt,,, Gabriel vet jag inte varför men Filip tror jag att det är för att han får tänder.. Inatt låg han vaken hur länge som helst och grävde i munnen och sparka i väggen...

Nåja kom upp imorse ändå.. dock inte så tidigt då men jag har ändå varit ute och gått! Gud så skönt!! Jag måste ta tag i det oftare nu! En stund varje dag! Efter gången så var jag och sola,, skönt!! Känne rmej genast mycket piggare!

Nu ska jag laga lite mat, potatismos och korv.. ojj så lämpligt att Fredrik kom hem så att han kan göra potatismoset så att det blir som han vill ha det :-9

Jacob leker med Jesper här och Gabriel leker med Oliver här så nu är alla barnen nöjda.. Filip sover men han är ju alltid nöjd ändå,, förutom på nätterna då.. eller det kanske är mest jag som inte är nöjd då....

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0