Allt möjligt

Var ingen direkt skönhetssömn inatt... Gabriel vakna och var arg för nåt sen sova han oroligt hela natten och sen vakna Jacob med feber, han var varm som en kamin! Så han fick var hemma från skolan och vara hos mormor, jag gjorde det smarta draget att ta med honom på bussen och efter det ringa till mamma då kunde hon ju inte säga nej, hi hi! Nä men min plan b var att ringa till pappa, han brukar kunna!

Nu berätta Gabriel att fröken tagit febern på han idag.... och de sa dom inget om när jag hämta, sånt blir jag irriterad över! Nu hade han ju ingen feber för då borde de ju ringt men det kan ju va bra att få veta om han varit hängig eller så...... Det blir ju inte bättre att man själv läser till lärare och lär sig allt om hur det SKA vara! Igår och idag har vi haft 6 timmars juridik, mycket intressant tycker jag!!!

Ska skriva det sista på min uppgift 1 b tänkte jag men jag får nog göra det när barnen lagt sig!

Grattis på födelsedagen Minna!!

Trötta barn och en trött mamma här hemma idag,, kanske inte den bästa kombinationen!

Nu ska jag ringa Sofia!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0