Fredag!!!

Dagen har bestått av plugg.. jag och Emilia började med uppgift 3 och vi kom så långt som vi hade tänkt så det känns jättebra!! Vill ju försöka hinna va lite ledig i jul! Vore skönt att inte behöva tänka på skolan på ett par dagar! Efter pluggandet åkte jag och mamma oc h Jacob till maxi för att hitta presenter till Jacob och Filip som snart fyller år. Blev en del men jag tycker inte att det finns några roliga kläder i affärerna just nu! Handla lite på maxi oxå. Det var sjukt mycket folk på bå maxi och i trafiken! Bilköer!! Nu har vi i alla fall kommit hem och har ätit kvällsmat, lax och potatisskivor, mumms!! Farmor och farfar kom hit på besök en sväng oxå och jag fick en blomma av dom! Snällt!

Nu lägger Fredrik dom små och jag och Jacob myser i soffan! Ser på tv, han målar och jag bloggar!

Veckans trötthet börjar komma nu så nu ska jag bara slöa!! Skönt!!

Ha en mysig fredag och grattis till världens sötaste Tilda som fyller tre år idag!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej men var det mycket folk på maxi idag,fredag och massa nya affärer som öppnat..? Konstigt;-)



Kram Jessica

2008-11-28 @ 21:22:38
URL: http://www.skolgatan6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0