Krama kudden

Tänkte skriva ett litet inlägg innan jag ska gå och sova.. eller gå och gå, jag ligger redan i sängen! Så skönt men tomt utan min andra hälft...
Jacob la sig 19:20.. detta är nog första kvällen i barnens liv som alla tre ber om att få gå och sova så här tidigt som de gjorde idag!

Imorgon ska jag och Emilia lyxa till det med att gå ut och äta lunch, gott!!

Jag kolla Emilias blogg förut och då fråga Jacob vem det är.. Det är Emilia som går i min klass svara jag. Jaha mamma då vet jag, det är hon du är hemma hos ibland. Då vet jag hur hon ser ut nu. Sen var det tyst några sekunder så säger han, men mamma vilken dag i veckan är det du brukar vara hemma hos Emilia.. Vilka funderingar de har de små barnen!! Så sött så! Tycker att Emilia och Rikard får komma hem till oss nån helg och se hur vi bor :-)

Nu måste jag sova..... Skola imorgon och sen vernisage på skolan för Jacob,, jag är klassförälder och ska sälja fika, hmm hur nu det ska gå när jag är själv med kidsen, men det ordnar sig alltid!

Natti då, kram!


Kommentarer
Postat av: Jessica

ÅÅ vad synd att jag jobbar annars hade ju jag kunnat ha dina barn,du ställer ju alltid upp åt mig!

Men du vet att du kan fråga om du behöver någon annan gång. Kram!

2008-11-27 @ 00:39:33
URL: http://www.skolgatan6.blogspot.com
Postat av: Emilia

Åh söta Jacob :) Vi kommer jättegärna hem till er någon helg, vore tokmysigt!! Kraam vännen

2008-11-27 @ 16:15:19
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0