Lussekattsbak

Dagens VFU var bra och mysig som vanligt, jag och barnen fortsatte att göra våra tomtar och övade på lucia sånger och sen begav de sig ut och lekte i snön.. då hade jag rast :-) Efter maten och vilan så lekte vi bara.. det är kul det me!

Jag o  och mina egna små barn var å handla när jag hämtat dom och sen åkte vi hem och lagade mat och slängde ihop en lussekattsdeg och sen satte vi igång med baket, de tyckte att det var jättekul! Så nu finns det lussekatter i frysen så det är bara att komma hit och fika :-) Som lite mys efter baket hade vi grönsaker och dipp :-)

Nu kollar jag på andra avenyn, bloggar och ska plugga lite.. Imorgon har jag en lång dag, 8:15-16, vilket jag trodde att det var på torsdag men som tur var kolla jag schemat och det är imorgon! Efter skolan ska jag till mamma en sväng, känns som att det är länge sen jag täffa henne! Saknar!

Hej Hopp o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0