Mycket nu...

Jösses idag är det verkligen vinter, jättemysigt när man får sitta inne och titta på snön, då tycker jag det är underbart... värre är det när det bara yr och yr och man måste gå ut... Hoppas i alla fall att snön håller i sig nu, vill ha det så här på lördag då det är julmarknad här i Hjo!! Mys!!!

Idag börja jag o barnen på VFU:n med att göra tomtar... så det ska vi fortsätta med imorgon!! Roligt!

Har varit på möte med massa klassföräldrar idag, vi ska fixa julmys tills på torsdag då Jacob har vernisage i skolan!

Idag har jag fuskat och satt upp mina adventsljusstakar, det är verkligen det bästa jag vet... mys mys mys och såå fint! Jag tröttnar dock fort så jag tar gärna bort dom snabbt sen i januari! Imorgon em är min plan att jag och barnen ska baka lussekatter! Såå gott!!

Det är som sagt lite mycket nu,, skolan (har en uppgift som ska va inne på fre, men jag har bestämt mej för att inte ens titta på den idag!), adventspynta, skolan med Jacob på tors kväll, och på söndag ska Jacob, Erik o Axel ha barnkalas tillsammans.... 25 ungar i gympasalen... men det kommer gå finfint, jag läser ju till lärare ju.. hmmm!! Jag har lite idéer om vad vi ska göra så det blir nog kanon!

På lördag så är det ju julmys på stan och sen ska vi umgås med våra kära vänner Jessica, Martin, Sofia och Johan,,, och alla barnen såklart! Var länge sen nu så jag längtar verkligen! Sofia messa förut å föreslog att grabbarna ska laga maten och det låter som en utmärkt bra idé tycker jag!

Nu ska jag läsa lite papper vi fått på FC och sen ska jag krama kudden,,, snoozade till 7 imorse, då blev det fart på mej för jag börjar 8 och innan dess ska barnen upp, jag duscha, Jacob äta frukost, lämna de små på dagis och lämna Jacob i skolan men jag hann :-)

Natti alla söta vänner, kram!

Kommentarer
Postat av: Martin

Nänä det får tjejerna göra

Mvh Martin

2008-11-24 @ 21:43:01
Postat av: Martin

Nänä det får tjejerna göra

Mvh martin

2008-11-24 @ 21:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0