Vinter & Söndag

Får väl börja med att berätta lite om gårdagen.. Vi var på förfest hos Åsa och LillPeter, det var väldigt trevligt och de hade sååå fint hemma!! Gud där vill jag bo!! Vi tog en promenad ner till brandstationen där det blev välkommsbål och kortdragning för att se vilket lag man kom i.. Jag blev spader! Sen blev det en promenad ner till Bryggan och vi åt trerättersmiddag, mycket gott!!! Och efter det blev det återigen en promenad till brandstationen där det blev lekar och kaffe, baylis och after-eight :-) Gott! Inte för att jag dricker kaffe då men det andra! Det var en trevlig kväll, alla var pratiga och goa". Verkar vara ett himla bra gäng de där brandmännen och alla fruar förstås! Jag var nästyngst,,, men det får jag väl vänja mej vid :-) Pratade med alla möjliga och precis när vi skulle gå hem börja jag prata med Martins gamla lärare som tyckte vi skulle stanna för vi hade ju massor att prata om! Han berömde min Martin till max! Roligt! Då blir man riktigt stolt som storasyster! Tycker faktiskt det är lite orättvist att inte jag kunde bli lika allmänbildad som brorsorna..
 
Nu har jag och Fredrik varit på hamnbacken och ätit frukost och sen hämta vi barnen! Nu sover Filip, Jacob ska leka med Jesper och Gabriel är hos Lucas. Fredrik skulle åka till jobbet och jag ska plugga!

Grattis till Jessica o Martin på eran 12årsdag <3

Nu ska jag plugga då... ska läsa om skolan son politisk organisation, ta fram lite artiklar men det ska nog gå finfint med lite hjälp av Sofia, tack!!

Skriver sen.. Kramz!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack,tack! Barnen leker så bra uppe på rummet:-)

Kram!

2008-11-23 @ 13:39:14
URL: http://www.skolgatan6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0