Jag skulle ju inte...

Jag skulle ju inte skaffa mej en blogg men så vips så är det gjort ;-) Så hjärtligt välkommen hit :-)

Jag har egentligen inte tid med bloggande men jag tror verkligen att detta är min grey, jag vill kunna skriva av mej och då är ju detta ett perfekt sätt! Ibland är det såååå mycket som snurrar i mitt huvud så då vill jag bara få ut det! Jag är lite bekymrad över att jag kommer bli FÖR personlig men det får tiden utvisa!

Idag har jag pluggat hemma hela dagen, läser till lärare för tidiga åldrar men är bara inne på min första termin än så det är en bit kvar... Igår fick jag reda på min VFU plats och den känns himla bra! En nära vän gjorde oxå sin VFU där så jag har lite att leva upp till men det ska nog gå bra! Jag har ett stort problem bara, jag kan inte sjunga, jag kan verkligen inte det... går väl an när man är själv med massa barn men andra vuxna, urk det gillar jag inte!!!!

Min blogg kommer i huvudsak att handla om vardagliga saker och ting och mycket om min älskade familj!!
Min sambo FREDRIK <3 och våra tre trollguldungar Jacob, Gabriel och Filip <3 <3 <3 Jag är verkligen lycklig över att ha en så supersnäll kille som jag har och att vi tillsammans har fått världens finaste lintottar :-) Allt har gått väldigt fort sen vi träffades i maj 2001 men allt känns toppen så det är bara att köra på. Nästa moment är giftermål och det får vi se när det blir, all planering är redan klar i mitt huvude så det är bara "lite" inköp och ett datum som behövs :-D

Nu ska jag greya vidare lite men jag återkommer, var så säker ;-)

KramKram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0