Härliga lördag

Promenad med Filip.. stanna och prata med Annika och barnen, länge sen vi prata så det var kul att ses en sväng!

Nu har vi kommit hem från Jacobs fotbollsträning,, idag gjorde han mål när de spela "match",, duktig pojke jag har :-) Kul för honom, han behöver få lyckas för att öka sitt självförtroende och se att han verkligen kan!!!

Nu ska jag baka thékakor.. mmmm på årets varmaste dag ska jag slå till å baka men det ska ju jäsa emellan åt så då ska jag lapa sol :-) :-)

Ska fira mamma på morsdag idag så vi ska få mat där sen! Ida är så snäll så hon ska fixa i ordning mej så då känns det extra kul för......        sen ska jag sova hos mamma för ikväll ska jag på tjejmiddag hos min Emilia :-) :-) Super trevligt ska det bli!!! Härligt att det är sol oxå för då går det lättare att dricka tycker jag ;-)

Imorgon ska min snälla pappa skjutsa hem mej och så skulle han ta med lunch som vi ska äta... blir ju en riktig lyckohelg det här!!!! Me like!!

Robinson final ikväll men den får jag kolla på imorgon så ni får inte försäga er om vem som vinner!!!

Ha en underbart bra dag mina läsare.. Det ska jag ha!!!!

  KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Ja det låter fantastiskt!



jag vet vem som vann! he he..

2009-05-30 @ 22:09:29
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0