BLINGO!!!

Igår hade jag BLINGO party med riktigt fina ekologiska kläder!!
Var ett stort och glatt gäng som var här! Tack alla goa" vänner för att ni kom!!!
Igår när jag såg alla som var här blev jag alldeles varm i hjärtat - jag känner ju alla på olika sätt och umgås med en del oftare än andra men jag är så himla lycklig som känner så fantastiskt underbara människor!!!

http://blingo.se/ Kika in på hemsidan och säg till om du vill ha ett party så kan jag förmedla det till min vän Malin som mer än gärna kommer hem till dig och visar vårens snygga kläder!!!

Självklart blev det lite shopping igår ;) Bland annat den här snygga t-shirten samt ett par röda jeans till min cooling Gabriel!



Jag är faktiskt inget stort fan av barnklädspartyn... och brukar aldrig köpa något för att tidigare har jag inte hittat nåt som jag fastnat för men med BLINGOs kläder hittar jag massor som jag vill ha - både till mig och barnen!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia Pihlsgård

TACK snälla gulliga Marica för igår. Jag och Bella hade det super : ) min privata mail har adressen [email protected] så vi kan byta mob nummer : ) Ser fram emot mer prat, fika och lek inom en SNAR framtid : ) super mysigt att äntligen pratat med varann ; ) kramen Sofia Ps. FINA kläder ser fram emot fler Blingo partyn hos dig : ) Ds.

2011-04-19 @ 21:45:07
URL: http://sofiabakar.blogspot.com
Postat av: Sofia Pihlsgård

TACK snälla gulliga Marica för igår. Jag och Bella hade det super : ) min privata mail har adressen [email protected] så vi kan byta mob nummer : ) Ser fram emot mer prat, fika och lek inom en SNAR framtid : ) super mysigt att äntligen pratat med varann ; ) kramen Sofia Ps. FINA kläder ser fram emot fler Blingo partyn hos dig : ) Ds.

2011-04-19 @ 21:45:42
URL: http://sofiabakar.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Härligt att höra att det var lyckat! :) Visst är det helt fantastiskt underbart med vänner? :D

Kramis

2011-04-19 @ 22:09:39
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Åh vilken fin t-shirt! Hade gärna köpt en sån till A. Blev ju lite panikartad shopping för min del ;) så kanske får ordna ett party i Stockholm snart ;) hihi! Kram fina du och längtar till slutet av maj!!!

2011-04-20 @ 15:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0