Påskstädat

Idag har jag haft pluggdag - jag har laddat så himla länge för den här dagen och som tur var hade jag ett skriv flow så jag är nöjd med min prestation! Har dock x antal sidor kvar att läsa om fysik... på engelska, suck säger jag bara!!! Tycker ärligt talat att det är löjligt att vi ska läsa det vi gör men är väl bara att gilla läget.. det som gör mig mest irriterad är att de ändrar kursernas innehåll under utbildningens gång!

Nu är huset påskstädat och alla sängkläder är nytvättade!!! Är ju underbart att gå och lägga sig då! Barnen sover gott - de blir trötta av att hålla igång hela dagarna speciellt när de är ute!

Har hunnit med mycket idag,, plugg för mig då grabbarna var på förskolan sedan var Filip hos en kompis så då åkte jag och Gabriel till kusinerna och sedan kollade vi när Jacob tränade fotboll och ikväll har jag städat!

Hoppas på sooool och värme i påsk för nu ska vi ha påsklov!!! Jag måste såklart plugga men skönt att vara hemma med familjen och mysa oxå!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia Pihlsgård

Du är duktig du tjejen : ) kram och GLAD PÅSK

2011-04-20 @ 21:32:09
URL: http://sofiabakar.blogspot.com
Postat av: Victoria

Det får vi absolut göra, kommer nog vara i Skövde en längre period i sommar:)Hjobadet är alltid uppskattat!

Glad Påsk! Kram

2011-04-21 @ 18:41:48
URL: http://victoriachegardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0