Påverkas...

Jag vill ju att alla runt omkring mig ska må bra - då mår jag oxå bra! Men när jag vet att det finns nära och kära runt omkring mig som har det jobbigt av olika orsaker så påverkas jag väldigt av det!

Idag tänker jag extra mycket på min fina vän Emilia vars mamma gick bort för ungefär 15 år sedan (då kände inte jag och Emilia varandra) men 2008 träffades vi på högskolan och sedan dess är vi så tajta - vi har verkligen lärt känna varandra utan och innan och det är så skönt att ha en sådan vän! Men idag vet jag ju att det är en jobbig dag för min Emilia och jag blir alldeles tårögd av det! Jag vet att hennes mamma är en ängel som sitter och kikar ner och är så stolt över sin fantastiska dotter! Emilia är ung (ja om man jämnför med mig ;)) men väldigt mogen och så himla duktig på alla sätt och vis!

Kram till dig min älskade vän!!!




(google bild)


Kommentarer
Postat av: Emilia

och KRAM till DIG för dina fina ord!!!

Blir alldeles tårögd ju... Tror också starkt på att mamma är en ängel som sitter där uppe och tittar ner på mig och på mitt liv, det känns skönt att tänka så!



Tack för att du finns min älskade vän, vår vänskap betyder så himla mycket!!

KRAM <3 <3 <3

2011-04-29 @ 09:59:36
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Sofia Pihlsgård

Du är ju för go Marica<3 din vän måste vara glad att ha dig : ) kram Sofia

2011-04-29 @ 22:30:02
URL: http://sofiabakar.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Kramar

2011-05-04 @ 20:18:21
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0