Finns gud?

Kanske att jag skulle uppdatera min blogg... :) Vet dock inte riktigt vad jag ska skriva om, har ju en tendens att bli en roman när jag väl sätter igång...

Vi har haft sjukstuga här i typ tre veckor.. alla barnen och jag! Halsfluss, feber, förkyldningar, influensan och bihålinflammation har bott hos oss men nu har vi lämnat det vidare till någon annan kanske ovetande stackare!

Är ju så tråkigt att vara sjuka... vi är det sällan... peppar peppar eller ja det beror såklart på hur man ser på det..

Jag och lilleman är ju konstant snoriga MEN om gud finns så tror och hoppas jag för min och Filips skull att det är honom vi har träffat! Efter fyra år har jag äntligen funnit en läkare som lyssnar på mig och som vill ta reda på orsaken till allt snor... Det kommer tas massor med prover av alla möjliga slag vilket jag inte är stormförtjust i men jag antar att det bara är att bita ihop även om jag säkerligen kommer fälla en och annan tår under resans gång men jag hoppas att det är värt det!!!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Hoppas de hittar någon anledning till allt snor!!!



kram ylva

2011-03-01 @ 11:12:31
URL: http://ylvisen.blogspot.com
Postat av: Sofia Pihlsgård

Kram på er och hoppas att ni får rätt hjälp med snoret : ) Sofia

2011-03-01 @ 20:12:51
URL: http://sofiabakar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0