min måndag

Måndagen snart avklarad,, weehoo!! Har vart i skolan hela dagen men jag tyckte att tiden gick rätt fort.. Kursen Hållbar utveckling känns inte så hemsk som jag först trodde att den skulle va.. kanske får lära mej att ge nya saker, kurser och människor en chans innan jag bestämmer hur min åsikt är,, hmm ja det tål att tänkas på!

GRATTIS till Emil o Linnea som fyller år idag!!

Har inte vart hemma så länge, gjorde lite ärenden och sen hamna jag i sportaffären där det var rea.. he he I like! Köpte en tröja till Fredrik, träningsdress till Gabriel och en tröja fick han me ja.. och ett par snygga puma-skor till Jacob,, min puma-kille :-)

Nu har vi ätit pannbiff, potatis och löksås... Ska fixa lite här hemma och lägga barnen, Fredrik är på innebandy och sen ska han o Johan ut å gå.. jag ska försöka läsa en bok och skriva en recension till idag...

Imorgon är det skola igen,, kan inte bestämma mej om fall jag ska gå på det där om digital portfolio eller ej,, får se vad tiden säger imorgon när jag o barnen vaknar!

Tänkte på massa saker jag skulle skriva om förut men nu är det bortblåst,, för stunden i alla fall!

---KramKram---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0