Minigolf

Dagen har bestått av promenad och sedan minigolf med grabbarna,, Eddie,, Jessica,, Lucas och Ebba :-) Det var 18 banor.. lite väl många tycker jag men det gick även fast ett av barnen fick åka hem i halvtid ;-)
Gabriel vann,, han var riktigt duktig.. får nog spela själv med honom nån dag!!

Nu har jag och Jacob kokat krusbärskräm.. blev en liten skål men det ska bli kul att se vad den smakar..

Ikväll blir det nya Wallander filmen.. jippy jeehoo!!

Nu ska jag gå ut och njuta av vädret!!

Är du en hejjare på minigolf??
 


**Kram**

Kommentarer
Postat av: Emilia

Krusbärskräm är sååå gott!! Farmor kokade det när jag var liten, jag kallade det för karamellkräm :)



Mys med golf, men håller med om att 18 banor är lite mycket...

Kramis vännen!!

2009-07-29 @ 18:39:48
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Patricia

Va ni i stadsparken i Hjo? Du vet väl att man ska akta sig för 9:e banan =) Där gick ju mitt vatten när jag väntade Tyra. Va ju en högtryck rakt ut...

2009-07-29 @ 19:39:06
URL: http://patriciaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller med om att 18 banor är lite väl långt i alla fall när man ska spela med barnen...fniss..va nere för ett litet tag sedan och spelade med 4 barn, det tog lite tid...fniss..

Kram Malin

2009-07-30 @ 12:29:59
URL: http://malinesdag.blogspot.com
Postat av: Jessan & Milo

Åh krusbärskräm lät ju inte så tokigt, hoppas allt är bra!!!

2009-07-31 @ 11:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0