VG :)

Ytterligare ett kursbetyg inmatat på studentcentralen och jag blev lika fylld av energi den här gången.. VG igen!! Åååå ni förstår inte hur glad, lycklig och tacksam jag är!!! Det känns underbart.. tjoohoooo!!! Den här gången var det barns utveckling!! Än en gång har tid och energi belönats!!

För er som inte läser på högskolan så kan jag berätta att man kan bli underkänd, få godkänt och välgodkänd.. På gymnasiet kan man ju även få mycket välgodkänd men inte på högskolan så högsta betyg man kan få är välgodkänd :) Där av min lycka :) Första betyget då jag fick vg var jag sååå glad och ringde mamma och berätta.. jaha svara hon kan man inte få mycket välgodkänd? Näää man kan ju inte det :)

Har varit trött idag och haft huvudvärk (den har varit så mycket bättre i nån vecka nu till och med dagar då jag inte haft huvudvärk) men idag så finns den där och jag har gäspat en miljon gånger... men nu har jag ny energi påfylld igen,, hi hi så här skulle man alltid ha det!!!

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Grattis och bra jobbat gumman!

Vi hörs om någon timme :)

Kram!

2010-02-15 @ 19:16:48
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Ulrik

Grattis till nästa VG!

2010-02-15 @ 21:08:52
Postat av: Maddo

men... g är ju mer än tillräckligt också gumman! Skönt med huvudvärksfria dagar. Hoppas det släpper helt snart! KRamar!

2010-02-15 @ 21:12:29
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Pollys mamma

Ett grattis-sms räckte inte tycker jag, du får ett grattis här oxå =)

Du är bäst!!

Kramkram i massor min vän

2010-02-15 @ 22:00:30
Postat av: Sofia

Grattis underbart att tid och slit belönas : ) kram och hoppas du fått en semla idag!

2010-02-16 @ 19:16:05
URL: http://sofiabakar.blogspot.com
Postat av: Carolina

Hej!

Nu är vinnaren utav en canvas-tavla från Önskefoto presenterad i bloggen, kika in och se om du vann?!



Passa även på att tävla i de andra tävlingarna om du inte redan gjort det:

* Vinn valfria skor från Skoor

* Vinn en skötväska inkl tillbehör värd 1095 kr från Willvin

* Vinn väggdekor/väggord för 200 kr från Paxlux



Lycka till!

2010-02-16 @ 20:43:57
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Kristin

Grattis,grattis!!!!!!!!!!!

Vad roligt att höra att det går så bra i skolan. Vad du är duktig. Skönt att höra att du har mått så bra den sista tiden. Huvudvärken kommer mer sällan och är säkert påväg bort för alltid, håller alla tummar jag har för det:)

Saknar dig också. Har en helfull vecka. Vi hörs om en dag vi kan träffas. Längtar efter dig min goa vän.

Sov gott♥

Kram

2010-02-16 @ 22:10:26
Postat av: Emilia

GRATTIS vännen, du är så duktig <3



Vet du?! :) Nu är jag hemma!!!

2010-02-17 @ 08:11:26
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: marica

Tack för era grattiskommentarer! Nu är det bara att ta tag i nästkommande uppgifter för praktiken som börjar på måndag :) Kram till alla!

2010-02-17 @ 09:36:14
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej!

Missade en kommentar du skrivit, men här kommer svaret :-)

Det varierar från stadsdel till stadsdel hur barnen får gå när föräldrarna är hemma, men hos oss så är det 3 dagar á 5 timmar! så from nästa vecka då jag går hem på semester kommer Mira vara där 9-14 mån, ons o tors. hinner med både frukt o lunch :-)



Kram o grattis till ännu ett bra betyg!

2010-02-17 @ 12:58:16
Postat av: Madelene

Gratulerar till ett VG.

Själv ä ja supernöjd om jag lyckas få G, är nog lite dålig på att lägga ner tid på pluggandet :-) finns ju så mkt annat kul å göra, som att baka å va med ungarna,,,tom städning kan va roligare ibland he he he

Hoppas du känner dej bättre nu,,kramar!

2010-02-17 @ 16:20:27
Postat av: Anonym

Grattis!!!

Nej, det är i Tibro jag har skrivit in mig, har ett sånt papper som jag lämnade in :)

KRAM

2010-02-17 @ 20:45:07
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0