10 dagar kvar

Mycket Mycket Mycket.. 10 dagar kvar och det är så himla mycket i mitt huvude just nu.. jobbar hela veckan,, måste plugga (inlämning på onsdag) och bröllopsbestyr... Allt löser sig jag vet ju det men kontrollfreak som jag är så gillar jag när allt fixar sig från första stund och bara löper på men nje så är det dessvärre inte... Nu är i alla fall min lista påfylld med småsaker som jag kommit på under dagarna,,


Vissa dagar känner jag att nää vi skulle åkt iväg och gift oss utomlands på en sandstrand men samtidigt vill jag ju ha det här stora fina kyrkbröllopet med fest med våra familjer och närmaste vänner efteråt.. jag vet ju att det kommer bli helt fantastiskt roligt och underbart men jag blir less när folk tycker en massa saker och hit och dit -ja jag vet strunt i vad alla andra tycker och tänker men jag är tyvärr inte sådan men nu gäller det att blicka framåt.. närmar sig :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja tänk nu är det verkligen inte lång tid kvar :) wiiie!!



Försår verkligen att du är less på sånt, och det är svårt att inte ta åt sig... men som du säger. blicka framåt... bara 10 dagar kvar :)



Kram vännen, saknar dig massor <3

2010-05-26 @ 21:20:14
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Maddo

Lyssna till vad andra tycker men glöm inte att det är DIN dag!!!

2010-05-27 @ 09:53:57
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Kikan



Om du visse vad många gånger jag funderade på vad jag hade gett mig in på. Det där med stranden lät mer och mer lockande vill jag lova :) Men tro mig, när dagen väl är där är det värt allt slit. Det kommer att bli underbart och ett fantastiskt minne. Inte bara för er utan för alla som är där.



Kram Kikan

2010-05-27 @ 17:32:43
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0