33 istället för 3...

Har ju några tappra läsare som kikar in då och då - det glädjer mig :) Har funderingar att stänga ner den här bloggen och ev starta en ny men har inte riktigt bestämt mig än... Ibland gillar jag det här med bloggandet och ibland tycker jag bara att det är så löjligt.. jag läser inte ens ett tiotal bloggar själv men en del inspirerar mig!

Hemmaplugg idag.. fm gick helt okej.. nu är dock alla tre grabbarna hemma.. de spelar fotboll i sitt stora lekrum i källaren och har jättekul verkligen men de låter som att det vore 33 barn här inne inte 3.. ha ha! Jag är verkligen allergisk mot ljud.. tre barn och lärare och allergisk mot ljud - det rimmar dåligt i mina öron.. ha ha ;) men jag biter ihop och låter de hållas :)

Ska fortsätta skriva lite på en av mina uppgifter och sen måste jag åka till bibblan och hämta en bok så jag kan skriva ännu mer :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag hjälper dig så gärna med en ny blogg om du vill :)



Skönt o fått lite gjort idag :) Det har jag med!!



Längtar till onsdag, då ses vi!!! <3

KRAM

2011-04-04 @ 18:08:14
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Kristin

Känner som du om bloggandet. Det går i perioder. Saknar dig♥. Känns som jag har jobb och grejer hela tiden och inte har en minut över, men jag hoppas det blir bättre. Den 18 däremot ser det inte ut som jag har något än. Så jag kommer. Varma Kramar fina du♥♥♥

2011-04-05 @ 10:40:01
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Du kanske ska göra en nystart bara? Rensa ur helt och börja på något nytt? :)

Kramisar

2011-04-08 @ 15:42:31
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0