Undrar...

Jag undrar vad skillnaden är.....

Ja Ja sånt där som jag inte ska lägga energi på! Så bort med det!!!

Nu har nya kurserna dragit igång.. jag känner att jag inte riktigt har grepp om alla uppgifter än men försöker läsa in mig på det! Litteratur till förbannelse är det att läsa, blogga ska vi, VFU:a - ja det blir en hektisk vår! 

Matematik för tidiga åldrar och Naturvetenskap och teknik är kurserna jag ska läsa - låter väl som något för mig... eller inte... men vad sjutton jag måste ju lära mig för att kunna lära ut det sen!

Har många dagars jobb inplanerade oxå - det är kul!!! 

Jag försöker ta en dag i taget - inte stressa upp mig och andas - så ska nog den här terminen oxå gå bra! Känns som att det inte kan bli värre än den förra (den som jag hade sett fram mest emot av alla under min högskoletid blev rena besvikelsen) Och vet ni,, nu är det bara två terminer kvar!!! Tjoohoo!!! Jag gillar att läsa och jag trivs verkligen med det men jag vill att det ska ordning, reda, struktur, mål som går att förstå... Ja jag vet jag är ganska kräsen ;) 

Jag har väldigt många goa" och underbara klasskamrater som gör att det är roligt att gå till skolan! I lördags hade vi lite klassfest,, ha ha,, det var en fnittrig men oerhört rolig kväll!




Kommentarer
Postat av: Maddo

Jag är så glad att du trivs! Vilken tur att du inte har massa kunskaper, då finns det inte massa förutfattade meningar! ;) Kramar!

2011-01-24 @ 20:15:05
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Lägg inte energi på sånt som inte förtjänar! :D

Kramis!

2011-01-24 @ 20:23:11
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Hej vännen!

Jag undrar hur det är med dig?! Inte hört av dig på länge? Saknar dig!

Kram!

2011-01-25 @ 20:12:33
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vi fixar den här terminen också vännen, tillsammans <3

KRAM

2011-01-26 @ 15:40:43
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0