Lista 2008

Den här listan har jag lånat hos Emilia...

Min lista över 2008

1.Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Hmm svårt,, jag var i Västervik, jag började pendla mellan Hjo och Skövde

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga, jag håller dom ändå inte...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
O ja,, Ida fick en Selma, Sandra fick en Lucas, Sara fick en Elias, Alexsandra fick en Filippa, Evelina fick en Alma, Linda fick en Filippa, Karolina fick en Linus, Sofia fick Wilmer och Axel och så har jag säkert glömt någon...

4. Är det något du saknat 2008 som du vill ha 2009?
Mer pussar och kramar :-)

5. Vad var din största framgång 2008?
Att jag börjat på högskolan och att jag har fixat det så bra så här långt!

6. Vad spenderade du mest pengar på?
Hmm det var väl mat och kläder till barnen kan jag tro..

7. Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat kompisarna mer, ringt till kompisar jag inte träffar så ofta oftare

8. Vad önskar du gjort mindre?
Ätit så mycket godis och chips..

9. Hur tillbringade du nyår?
Vi var själva hemma för alla grabbsen hade vattkoppor

10. Vem saknade du?
Carro J som bor såå långt bort, morfar som är i himlen...

11. Finns det något du ångrar med 2008?
Att jag inte värdesätter det lilla

12. Vilken halva var bäst, första eller andra halvan av året?
Hmm väldigt svårt måste jag säga.. det är både och.. men första var nog bättre då var jag ju ledig med men andra är oxå bra för då har jag börjat skolan och lärt känna massa nya människor...

13. Hur tror du att 2009 blir i sin helhet?
Jag tror det kommer bli kanon! Periodvis jobbigt med skolan och så men jag hoppas på mycket mys med familjen och att jag hamnar i en bra basgrupp och att Emilia fortfarande vill arbeta med mej i de uppgifter vi får välja själva :-)

14. Hur ska du fira nyår?
Här hemma med god trerättersmiddag och trevligt sällskap av Jessica, Martin, Lucas, Ebba, Johan, Sofia, Linus, Katta och Sebastian och alla mina grabbar (stora som små) såklart!!!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Självklart vännen vill jag jobba med dig :) Vi är det perfekta paret ju :D Kraaam

2008-12-29 @ 19:20:41
URL: http://eemiliaas.blogspot.com/
Postat av: marica

ja vi är ju det :-)

stor kram

2008-12-29 @ 19:28:27
URL: http://marica.aberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0