Lycka :-)

Facebook... kan man ju tycka är rätt löjligt men jag gillar det :-) Och nu ikväll blev jag såå himla glad! En barndomskompis hade hittat mej där! Jag har sökt på henne flera gånger men visste att hon gift sig.. så hon hade ju bytt efternamn! Och nu hitta hon mej!! Jag blev verkligen så himla lycklig!!! Vi skrev mycket brev förr, jag sov hos henne och så är hon några år äldre än mej så det var ju väldigt häftigt att få vara kompis med henne... Jag trivdes verkligen i hennes sällskap!
Nu hoppas jag att vi kommer kunna hålla kontakten och ta tag i att ses med våra familjer, precis så som vi gjorde med våra föräldrar :-)

Detta blev verkligen en glad överraskning på slutet av 2008 :-)

Tack för att du hörde av dej Renate, som du förstår blev jag verkligen sååå himla glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0