Allt möjligt

Idag har jag o min kära vän Emilia planerat för redovisningen vi ska ha nästa vecka.. så nu ska jag bara lära mig allt jag ska säga! Känns skönt att va klara med arbetet :-) Tyvärr känner jag mej inte så rolig när vi har grupparbete, känns som att det är jag som typ säger att vi ska jobba på.... Jag tycker att jobbar man på kan man slösnacka sen å va lediga om tid finns! Så tycker Emilia me, så vi är ett utmärkt bra par!

Ser fram emot 14/11, då ska vi i gruppen hem till Emilia å äta lite mat å dricka vin... ehhhh inte jag då men ett par cider ska jag allt få i mej :-) :-)

Efter planerandet på fm så åkte jag o mamma å handla... mamma i en affär betyder att det tar sin tid, men det är mysigt tycker jag! Efter det blev det BIO för mej, Jacob o Sandra,,, Kung fu panda. Inte direkt en film i min smak men barnen skratta å hade kul å jag fick ju äta pop corn så det var bra ändå!

Jag undrar hur syskon kan bli så olika fast man ändå uppfostras på samma sätt.....

Nu ska jag läsa bok, Matilde av Denise Rudberg.

KramKram i höstmörkret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0