Förkyld grå söndag

Då var det söndag och vintertid.. men ingen vinter här inte utan regn å rusk!! SUCK!!!!! Det är verkligen det värsta jag vet! Och så har jag lyckats få en ny förkyldning inatt.... har jätteont i huvudet å det är inte mycket som är bra allså.. men jag har städat badrummet uppe så nu skiner det blankt å fint ;-)

Oktoberlov i veckan som kommer... men jag går i skolan så det blir dagis o fritds för barnen men hoppas att de ska kunna få va lediga tors o fre.. fre är i alla fall klart! Då ska vi till STHLM :-) Till Malin med familj! Lääääääääängtar!!!!
Ska nog på begravning på fredag me.. farfar.. är lite kluven men vi får se hur det blir!

KramKram!

Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

Hallo

jag håller på med din blogg, jag behöver ha en bild med dig och fredrik.

2008-10-26 @ 14:37:39
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0