Länge sen..

Nu var det ett tag sen jag blogga.. får försöka bli bättre på det! Är ju meningen att man ska lägga ut massa kort men det har jag inte kommit in i än!

Helgen har varit lugn.. vi har typ inte gjort nåt, bara varit hemma! Idag sov Filip o jag en stund,, han låg på mej å det är ju bara såååååååå mysigt!!

Imorgon börjar jag på VFU, praktik på förskola för att lära mej hur jag ska bli en bra lärare. Lite nervös är jag allt men jag försöker att inte tänka på det, eller det är nog inte nervös jag är för allt känns jättebra verkligen men lite spänd är jag.. och konstigt vore det väl annars!

Nu blir det tv-kväll, andra avenyn o ensam mamma söker... sen läsa lite bok, en plats i solen av liza marklund..
Läse ut Mia Erikssons Emma Mias dotter igår å den var såå bra!!

Kramz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0