Tack för hjälpen IDA!!

Först vill jag tacka Ida så mycket för hjälpen med min blogg, den blev så fin så! Och tack för en för övrigt trevlig o mysig dag, det får vi göra om!!

Imorgon bär det av till Avesta på begravning, ska gå på min farfars begravning. Tyvärr kände jag honom inte så väl men det känns ändå som ett avslut och mina bröder och pappa blev väldigt glad när jag sa att jag kan följa med!

Efter det åker vi direkt till Sthlm. Ska till Malin med familj :-) Ska verkligen bli sååå himla kul!! Känns så roligt att barnen fann varandra så bra och att vi bara börjat umgås sådär hux flux! Trevligt!!!!

Så nu är det full tid för packning här hemma.. är så svårt att inte packa för mycket... en vi ska ju åka bil så det spelar ju faktiskt ingen roll om det råkar bli lite för mycket...

Ser fram emot en väldigt trevlig helg! Känns ju lite jobbigt med begravningen pga att jag har ingen aning om hur jag kommer reagera, jag är ju egentligen vääääldigt känslig men som sagt så kände jag ju inte farfar så bra... hmm aja det återstår att se imorgon!

KramKram å bus eller godis ;-)

Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

Tack själv för en mysig dag med dig och din familj! :D

2008-10-30 @ 21:33:01
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0