Kidsen



Imorse när jag var i badrummet höll jag på att svimma när min fina Jacob kom in.. han hade klippt sig igår när jag var på planeringsmöte! Han är jättejättefin i sitt korta hår!!

En dag i veckan var Gabriel ledsen och ville ringa till pappa. Det går inte nu sa jag för han är på brandstationen. Gabriel som är väldigt bestämd av sig gick iväg och sa ja men jag kan nummret dit. Det är bara att ringa 112.... så sant så sant!   Smart liten kille!!

Filip är en riktig liten pratkille nu! jag tycker det är underbart när orden bara ploppar ur munnen och fler och fler ord lir till meningar! Känns bra att språket kommit igång så bra nu! Ska ta tag i blöjavvänjning oxå... han är jätteduktig att använda pottan men det är det där med att säga till.. men vi jobbar på´t!

Jag är världens lyckligaste trebarnsmamma som har så fina och duktiga killar som jag har!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alldeles för länge sedan vi sågs =(

Saknar grabbsen (och deras mamma såklart =)

2009-04-21 @ 21:35:52
Postat av: Michaela

Haha klockrent med Gabriel, jag kan numret 112:-)

2009-04-22 @ 09:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0