Lång dag

Idag har det vart en lång men bra dag! Har vart på VFU och varit med på deras kvällsplanering! Var iväg en stund på fm och var med Jacob hos skolsyster på vikt, längd, hörsel och syn kontroll. Hörseln är inte bra men vi har en tid till öron nästa vecka så det passa ju bra!

Nu när jag kom hem berätta Fredrik att Gabriel lärt sig att cykla utan stödhjul :-) DUKTIGA älsklingen!! Han har en vilja av stål vilket kan vara positivt ibland! När han la sig hade han sagt att imorgon ska han lära sig att köra på bakhjulet,, he he.. lille toker... det får jag tänka på inatt nu när jag ska sova så att jag kommer sova gott :-)

Hej Hopp o Kram!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejja Gabriel! Kul,dom blir ju så stolta:-)

2009-04-20 @ 22:56:15
URL: http://www.skolgatan6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0