Österlen



Bild från Österlen.. verkar som att många tycker det är fint där!! Jag är nöjd bara det är sol och finns en sandstrand så att jag kan ligga där timme ut och timme in... det är det absolut bästa jag vet!!!

Får väl kolla upp lite campingar och så där omkring.. har ju fått ett förslag om Dalarna oxå,, det har varit en tanke från min sida me...

Nu ska jag strax hämta Jacob i skolan.. hem och äta lunch.. sen hämta Gabriel och Filip för att vi ska bege oss till Skövde!

Ha en bra dag allesammans!!
--Kram--

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det finns en fin camping i Åhus ;) hihi!

Nej, men ska ni till Österlen tycker jag ni ska åka mer söderut, mot Simrishamn och Kivik! Det är absolut mina smultronställen ;)

Kramkram

2009-04-29 @ 13:55:27
URL: http://eemiliaas.blogspot.com
Postat av: Linda

Åå skojar du. Österlen är helt underbart! Jag och Jeppe var där sommaren 2007! Har vart där aa jag har tappat räkningen nu. Helt klart värt att åka dit!

2009-04-29 @ 22:30:24
URL: http://www.thelifeoflinda.bloggagratis.se
Postat av: pappa

Ystad camping i sandskogen 300m till 2 mil sandstrand.Trevlig liten stad med korsvirkes hus.Utflykt till skeppsättningen Kåseberga.Tornväktaren vakar över staden så den inte brinner upp.Kanske något för Fredrik att införa i Hjo som också har många trähus.

2009-04-30 @ 20:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0