Stavas TRÖTT

Jag är sååå trött!! Jag behöver energi!! Igår somna jag när jag skulle plocka in tvätt.. sen tog jag en huvudvärkstablett som jag fått av pappa för jag hade värdlens huvudvärk.. sen stensomna jag! Skönt! Dock lika trött idag.. suck!!

Känns skönt att det som är kvar i skolan nu är sånt som jag och Emilia (min arbetspartner) kan styra över själva.. är ju bara en b-uppsats som ska ihop men det fixar ju vi :-) Vi har även en annan paruppgift, någon föreläsning och redovisning kvar.. 

Nu kom det tre kompisar till grabbarna.. bröderna Olsson och bröderna Smedberg.. Ett riktigt glatt gäng :-) Härligt! Jag har funderat på en sak.. vi får ofta höra.. -ni behöver en tjej i er familj... hmmm oki kan jag tänka då.. men nu har vi tre söner, vi har inga planer på att skaffa fler barn och jag tror inte att livet förändras för att vi skulle få en tjej i vår familj.... jag tror nämligen att även om vi skaffa 13 barn till så skulle det bli killar :-) Jag är en pojkmamma,, punkt slut! En del tycker att våra grabbar är livade och det kanske de är.. men jag tycker inte att det är så farligt.. de är glada,, pigga,, leker och är goa" :-) Jag avskyr gnälliga och griniga barn och det kan jag absolut inte beskylla mina barn för att vara! De är väldigt enkla även om de hörs :-)  

Fick en kommentar om sommarplaner så jag passar på att slänga ut en fråga: Någon som har något bra förslag på vart man kan åka i sommar? Med husvagn såklart :-) :-)

Ikväll blir det grillning här hemma.. var fullt upp i helgen så vi hann inte med att bara ha familjemys så det får bli ikväll!!
Mys är det bästa jag vet :-)

**Kram**

Kommentarer
Postat av: Malin

Barn SKA höras tycker jag.Jag kan dock beskylla mina för att vara gnälliga för de kan ju knappt gå förbi varandra utan att börja fajtas he he he.Men men de lär sig nog de oxå skulle jag tro...fniss...

Kram Malin

2009-04-28 @ 17:59:07
URL: http://malinesdag.blogspot.com
Postat av: marica

malin.. gnälliga på det sättet är helt okej.. eller okej å okej men då finns det ändå en anledning men barn som gnäller och piper för minsta lilla får jag krupp av.. eller som retas och så retar någon tillbaka och då piper de.. gaaahhh.. så kryper det i mej ;-) men mina barn kan man inte heller alltid ha i samma rum ;-) men det kallas syskonkärlek tycker jag :-) hi hi!

Hoppas Jesper kryar på sig! Och att ni slipper bli sjuka..

KRAM

2009-04-28 @ 20:00:11
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jodå han är allt bättre nu, det märks för han hade ju SÅ tråkigt nu ikväll skratt. Imorogn kan han ju förhoppnongsvis äta i alla fall och så får vi gå ut i trädgården och ta oss lite frisk luft oxå och bara mysa han och jag lite.Men först ska vi bygga med lego för det har jag lovat.Vi skulle bygga idag men han mådde SÅ illa av att sitta uppe så vi får ta det imorogn...fniss..

kram Malin

2009-04-29 @ 01:28:51
Postat av: Ulrik

Semestertips: Om ni kan tänka er att åka en bit rekommenderar jag Österlen. Otroligt vacker natur och mycket att titta på!

2009-04-29 @ 09:30:30
Postat av: Emilia

Österlen ja ;) låter kanon, då kan ni planera in det samtidigt som jag är hos pappa så kan vi ses någonstans :D hihi! Österlen är otroligt fint!! Kramkram

2009-04-29 @ 10:24:07
URL: http://eemiliaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0