Trevlig em + fika

Igår träffade jag och småttingarna Fia och Wilmer på ICA och då bjöd hon hem oss idag på em :-) Vi har inte varit hemma i deras fina hus och jag har aldrig sett båda grabbarna live in action så att säga så det var kul att få komma dit en sväng,, och så fick vi fika,, Fias supergoda bullar!! Gabriel och Filip var fullt sysselsatta med att leka med twinsen Axel och Wilmer och deras leksaker,, de fick även hålla grabbarna och det var riktigt uppskattat :-) Jätte trevlig em,, tack för det!!

När vi kom hem städade jag bilen och nu ska jag ta tag i pluggandet... inte så motiverad men jag måste kolla lite på´t i alla fall! Så ja det är väl lika bra attgöra lite nytta...

**kram**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0