Det där huvudet...

Har jobbat idag och kände under hela förmiddagen hur huvudvärken kom smygandes... när jag skulle hämta barnen på dagis så dunkade huvudet... Fredrik var så snäll att han hämtade Jacob och tog ledigt nu på em så de åkte till lekplatsen.. nu har jag tagit en mirakeltabl som jag fått av min pappa,, haft en våt handduk på huvudet och pannan och sovit en timme... nu är jag halvt som halvt människa igen och ska åka och jobba igen!! Jag är så trött på min huvudvärk!!!

Känner redan nu att det får bli en lugn kväll ikväll,,

Igår hade jag och min underbara Malin ***MMM*** Marica-Malin-Mys,, tack för en trevlig kväll vännen!!

Dax att jobba igen nu då :-)





Kram!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ajdå,jag har "peppar,peppar" nästan aldrig ont i huvudet. Du kanske behöver gå och få massage?



Kram!

2009-08-26 @ 15:06:36
URL: http://www.skolgatan6.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog.

Jag har också huvudvärk. Suck. Superjobbigt. Det borde vara förbjudet! ;)

Kram C

2009-08-26 @ 15:27:07
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0