Första klass

Idag har min Jacob börjat 1:an <3 <3 <3 STORA killen nu!! Han var glad och nöjd med sin första dag :-) Härligt för mamman i familjen oxå det vill säga mej :-)

Direkt efter jobb,, dagis och skola åkte vi till Skövde till mamma/mormor!! Jag var hos min underbara vän Carro "en liten stund".... och med en liten stund så är jag borta 2-3 timmar säger min mamma och hmm jaa det stämmer ju ganska bra :-) Var i alla fall mysigt att få prata och fika lite!!

Jag och Gabriel åkte till Elins esplanad och uträttade lite ärenden och så åkte vi till en affär där de säljer alkohol.. finns inte alla cider i min kommun där jag bor och ajg är väldigt kräsen vad gäller cider.. jag gillar inte så många sorter.. men nu köpte jag några så får vi se vad jag tycker om dom :-)

Jag önskar nästan att jag kunde tycka om kaffe och vin för att slippa folks tjat men va sjutton.. har jag klarat mej i 28 år så klarar jag mej nog i 28 till ;-)

Nä om jag skulle lägga mej nu då.. ska kolla igenom expressen oxå.. köper den på måndagar för vi samlar på Astrid Lindgrens sagor :-)

Natti å hoppas ni får sova bättre än jag gjorde den här natten... jag som såg fram emot att ha en hel säng för mej själv... då vakna både Gabriel och Filip och skulle sova hos mamma.... de som varit så duktiga på att sova i sina sängar.. aja förhoppningsvis var det bara inatt,, det återstår att se :-)

Se hela bilden

K R A M

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hade 2 ungar i sängen igår,kan säga att det kändes inte som jag sov en blund fick bara ta emot massa sparkar och knuffar hela natten. ;o)

Jag är som du, gillar inte heller kaffe eller vin,lite jobbigt när man kommer bort men är det äckligt så är det! ;o)

2009-08-19 @ 10:44:22
URL: http://malinesdag.blogspot.com
Postat av: Sofia B9

Nej för sjutton!!! Kaffe är ju pest ;-) Kommer aldrig lära mig att dricka kaffe trots alla kommentarer...- ska inte du blir vuxen snart och lära dig att dricka kaffe?? Aldrig säger jag då ;-) Ses på fredag! Kram

2009-08-19 @ 19:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0